Teddy Sicking wint Keep an Eye Outstanding Talent Award

Violiste Teddy Sicking heeft de Keep an Eye Outstanding Talent Award gewonnen, een prijs het uitzonderlijkste talent van Jong Metropole. Teddy is aanvoerder violen bij de najaarstoernee 2023 van Jong Metropole, een orkest dat de beste klassieke en jazzstudenten van de Nederlandse conservatoria bij elkaar brengt.

Teddy studeerde viool aan zowel de Sweelinck Academie als het Junior Jazz College voor Jong Talent en studeert nu zowel klassieke als jazzviool in de bacheloropleiding van het Conservatorium van Amsterdam.

De Keep an Eye Outstanding Talent Award bestaat uit een op de winnaar toegesneden prijzenpakket, waarmee hij of zij kan studeren op een plek naar keuze of een of meerdere masterclasses kan volgen.