Daniel Mester Quartet winnaar band finale Keep an Eye Jazz Award

Tijdens de Amsterdam Band Final donderdagavond 31 maart in het Conservatorium van Amsterdam is het Daniel Mester Quartet tot winnaar gekroond. De jury prees hen om het sterke samenspel en de overtuigende presentatie. De beste compositie was van de hand van Caspar van Wijk van het Van Wijk / Derudder Quartet. Van dezelfde band gaat drummer Tony Vitacollona als beste muzikant door naar de Euroean Soloist Final op zondag 3 april om 14.30 uur in het Bimhuis.

Tijdens de Amsterdam Band Final donderdagavond 31 maart in het Conservatorium van Amsterdam is het Daniel Mester Quartet tot winnaar gekroond. De jury prees hen om het sterke samenspel en de overtuigende presentatie. De beste compositie kwam van de hand van Caspar van Wijk, van het Van Wijk / Derudder Quartet. Van dezelfde band gaat drummer Tony Vitacollona als beste muzikant door naar de Euroean Soloist Final op zondag 3 april om 14.30 uur in het Bimhuis.

In de finale presenteren zes solisten zich aan jury en publiek, begeleidt door een trio onder leiding van Hans Vroomans, onder andere pianist van het Metropole Orkest.