Hans van Beers te gast in OBA Live

Op maandag 7 december is Hans van Beers hoofdgast in het radioprogramma OBA Live. De vertrekkend directeur van het Conservatorium van Amsterdam wordt geïnterviewd door Pieter Hilhorst van omroep LLinK. Publiek is welkom om de opnamen in de Openbare Bibliotheek Amsterdam bij te wonen.

Op maandag 7 december is Hans van Beers hoofdgast in het radioprogramma OBA Live. De vertrekkend directeur van het Conservatorium van Amsterdam, mede-oprichter van Pinkpop, directeur van de VPRO, het Stedelijk Museum en voorzitter van een tiental andere culturele instellingen, wordt geïnterviewd door Pieter Hilhorst van omroep LLinK.

Bij de opnamen van OBA Live, radioprogramma over cultuur, maatschappij en politiek, is publiek van harte welkom in de Openbare Bibliotheek Amsterdam, vierde etage (naast het Centraal Station, vrij entree en reserveren is niet nodig).

Het programma is op werkdagen te beluisteren op Radio 5 van 19.00-21.00 uur en live te bekijken via www.obalive.nl.