Research Symposium Master of Music

Van 15 t/m 19 maart vindt in het Conservatorium van Amsterdam het zevende Research Symposium van de master Muziek plaats. Meer dan zeventig studenten uit het masterprogramma van het conservatorium presenteren hun onderzoeksprojecten, in de vorm van een lecture-recital, een workshop of een scriptie-presentatie. Velen treden daarbij op met een ensemble of band.

De onderwerpen variëren van vocale en instrumentale improvisatiestrategieën tot Monk op de gitaar, en van de rol van flageoletten in het cello-onderwijs tot het stijlbewustzijn in het Duitse taalgebied van de 18e eeuw.

Het symposium vindt plaats in de Sweelinckzaal en de Amsterdam Blue Note.

Download het programma (PDF)
Download de abstracts (PDF)

Conservatorium van Amsterdam, Oosterdokskade 151