Conservatorium van Amsterdam wederom beste master Muziek van Nederland

In de Keuzegids Masters 2019 scoort de master Muziek van het Conservatorium van Amsterdam het hoogst van alle Nederlandse conservatoria. Vooral op het onderdeel ‘toetsing en eindniveau’ scoort het CvA zeer hoog. Ook de docenten, praktijkgerichtheid, studeerbaarheid en begeleiding worden hoog gewaardeerd. De masterstudenten krijgen les van bevlogen, betrokken docenten, aldus de gids, die de master van het CvA dan ook als een aanrader kwalificeert.

Over de Keuzegids Masters 2019
De Keuzegids Masters 2019 is een consumentengids voor studenten die zich oriënteren op een master. De gids biedt een compleet overzicht van alle hbo- en universitaire masters per vakgebied, met daarbij een kwaliteitsoordeel. De Keuzegids baseert zich in zijn oordeel op de Nationale Studenten Enquête (NSE) en op het oordeel van een expertpanel.