Camiel Boomsma, Maya Fridman en Raoul Steffani genomineerd voor Grachtenfestivalprijs 2018

Pianist Camiel Boomsma, celliste Maya Fridman en bariton Raoul Steffani zijn genomineerd voor de GrachtenfestivalPrijs 2018. Alumna Maya Fridman studeerde bij Dmitry Ferschtman aan het Conservatorium van Amsterdam, waar ze in 2014 haar bachelordiploma behaalde en in 2016 haar masterdiploma. Camiel Boomsma volgde een groot deel van zijn bacheloropleiding aan het Conservatorium van Amsterdam. Raoul Steffani studeert momenteel in de masteropleiding zang aan het Conservatorium van Amsterdam.

De GrachtenfestivalPrijs wordt op 15 augustus uitgereikt tijdens De avond van de GrachtenfestivalPrijs in de Wintertuin van Hotel Krasnapolsky.