Violiste Sarah Kapustin nieuwe docent Sweelinck Academie

Sarah Kapustin

Per september 2017 wordt violiste Sarah Kapustin verwelkomd als docent aan de Sweelinck Academie, de afdeling jong talent van het Conservatorium van Amsterdam. Sarah Kapustin combineert een succesvolle internationale carrière als violiste met een intensieve praktijk als vioolpedagoog.

Er wordt zeer uitgekeken naar de samenwerking. Middels de aanwezigheid van Sarah Kapustin op de open dag van 21 januari, haar kennismakingsconcert en openbare lessen van 22 januari, en gastlessen die nog volgen in de periode tot aan de zomer, krijgen belangstellenden van binnen en buiten het Conservatorium van Amsterdam alvast gelegenheid om met haar kennis te maken.