Alumni CvA slepen alle prijzen in de wacht op Keep an Eye The Records

Alle drie de prijzen van The Records zijn gewonnen door alumni van het Conservatorium van Amsterdam.

De winnende bands zijn: How Town (Lennart Heyndels, contrabas en composities;  Sarah Klenes Elina Silova en Laura Polence, zang, en Matiss Cudars, gitaar); Trempera! (Bruno Calvo, trompet; Lluc Casares, tenorsaxofoon, basklarinet; Xavi Torres, piano; Giuseppe Romagnoli, bas, Joan Terol, drums) en O.WA.L. ((Otherwise We Are Lost): Rémi Ploton, piano, live electronics; Charley Rose, altsaxofoon; Louis Navarro, contrabas; Samuel Mastorakis, vibes en Tancrède D. Kummer, drums). Zij winnen ieder een volledig gefinancierde cd-productie ter waarde van € 10.000 elk. In de finale namen ze het op tegen vijf bands van andere conservatoria.

Tevens presenteerden de drie winnaars van de 2015-editie hun cd: EvenSanne - What If; Koeniverse 3 - Two Cities, en The BvR Flamenco Big Band - Luz de Luna. Ook zij zijn allen alumni van het Conservatorium van Amsterdam.