Prijs voor beste uitvoering voor Koen Stapert

Violist Koen Stapert heeft tijdens de voorronden van het Oskar Back Concours de prijs voor de beste uitvoering van Forté van Willem Jeths gewonnen. A.s. zaterdag, 30 januari, treedt hij op in de halve finale van het concours. Koen behaalde in 2015 zijn masterdiploma aan het Conservatorium van Amsterdam, waar hij studeerde bij Liviu Prunaru. Eerder studeerde hij aan de bacheloropleiding van het CvA bij Kees Koelmans.

Caspar Horsch, derdejaars bachelor aan het Conservatorium van Amsterdam bij Liviu Prunaru, heeft ook de halve finale van het Oskar Back Concours bereikt.