Felipe Noriega bij de Concertzender

A.a. zondag, 10 mei, is componist Felipe Noriega te beluisteren bij de Concertzender. In een programma in de serie Bijdetijds van Miranda Driessen wordt aandacht besteed aan Felipes laatste projecten, waarin ook andere alumni van het Conservatorium van Amsterdam te horen zijn, zoals Sarah Jeffery en Anne Veinberg.

Felipe Ignacio Noriega werd in 1982 geboren in Mexico City. In 2009 kwam hij naar Nederland om compositie te studeren aan het Conservatorium van Amsterdam. Vanaf dat moment echter liet hij zijn oorspronkelijk klassiek georiënteerde achtergrond meer en meer los. Zijn oorspronkelijke ideeën over hedendaagse muziek evolueerden naar een praktijk waarin hij zelf van achter zijn laptop in samenwerking met andere musici en podiumkunstenaars projecten ontwikkelt.

zo 10 mei
17.00 uur
klik hier om het programma te beluisteren