CvA-alumni Sarah Jeffery en Felipe Ignacio Noriega treden op op NEU/NOW Festival

Blokfluitiste Sarah Jeffery en componist Felipe Ignacio Noriega treden op op het NEU/NOW Festival, dat van 12 t/m 16 november gehouden wordt in Glasgow. Zowel Sarah als Felipe studeerden in 2013 af aan de masteropleiding van het Conservatorium van Amsterdam. Samen vormen ze het muziektheaterduo Bo is Burning, en ze spelen hun programma 21st Century Clogs - ‘een muziektheater-drieluik met traditionele Engelse klompendans en live draadloze elektronica om unieke manieren creëert om een boodschap over te brengen’.

Sarah en Felipe legden de basis voor dit programma als onderdeel van hun masteronderzoek en ontwikkelden het sindsdien verder, met tournees en optredens in Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Voor dit festival werden ze genomineerd door Michiel Schuijer namens de AHK, en ze zijn trots dat ze een van de slechts vier geselecteerde live-programma’s zijn.