Popafdeling start in Q-Factory

De lessen van de popafdeling van het Conservatorium van Amsterdam vinden het schooljaar 2014-2015 plaats in Q-Factory, aan het Atlantisplein 1 in Amsterdam-Oost.

De lessen van de popafdeling van het Conservatorium van Amsterdam vinden het schooljaar 2014/2015 plaats in Q-Factory, aan het Atlantisplein 1 in Amsterdam-Oost.

Q-Factory is een veelzijdig gebouw, met 24/7 output en geweldige faciliteiten. Een broedplaats voor (inter)nationaal talent, een werkplaats waar professioneel geproduceerd wordt én een plek waar uiteenlopende evenementen worden georganiseerd. De locatie biedt plaats aan legio activiteiten voor alle leeftijden: optredens, feesten, conferenties, tv-opnames, muzieklessen, popschool, workshops, muziekbeurzen, theatervoorstellingen en tentoonstellingen.

De komende dagen kunt u met vragen voor de popafdeling alleen contact opnemen via e-mail of met de receptie van het hoofdgebouw: 020-5277550; later deze week zijn de medewerkers van de afdeling weer bereikbaar op hun eigen telefoonnummers.