Pierre Volders benoemd tot studieleider koper

Per 1 februri a.s. wordt trombonist en hoofvakdocent Pierre Volders studieleider van de koperafdeling.

Per 1 februri a.s. is trombonist en hoofvakdocent Pierre Volders benoemd tot studieleider van de koperafdeling.
Sinds 1997 bekleedt Pierre – na een succesvolle periode bij het Nederlandse Ballet Orkest – de positie van solotrombonist bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest. Hiernaast speelt hij bij het New Trombone Collective waarvan hij ook een van de oprichters is. Op projectbasis speelt hij daarnaast nog bij het World Orchestra for Peace. In 1998 werd Pierre benoemd tot hoofdvakdocent trombone aan het Conservatorium van Rotterdam. In het najaar van 2011 maakte hij de overstap naar het Conservatorium van Amsterdam, waar hij sindsdien hoofdvakdocent trombone en vakgroepvertegenwoordiger is.