Victor Oskam overleden

Met grote verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het plotselinge overlijden van Victor Oskam, studieleider slagwerk en koper en docent. Door zijn grote betrokkenheid bij vrijwel alle afdelingen van de school was hij decennialang een uiterst belangrijke schakel binnen de conservatoriumgemeenschap. We verliezen in hem een van de meest gedreven en integere medewerkers van ons instituut. Hij was een warm en empathisch mens en voor studenten een groot inspirator.

Door zijn grote betrokkenheid bij vrijwel alle afdelingen van de school was hij decennialang een uiterst belangrijke schakel binnen de conservatoriumgemeenschap. We verliezen in hem een van de meest gedreven en integere medewerkers van ons instituut. Hij was een warm en empathisch mens en voor studenten een groot inspirator. Hij laat een grote leegte na.

Wij zullen hem zeer missen en wensen iedereen veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Namens de directie,
Janneke van der Wijk