Eerste prijs voor Florian Verweij op Prinses Christina Concours

Bron foto: website Prinses Christina Concours

Pianist Florian Verweij (15) heeft op het Prinses Christina Concours Noord de eerste prijs gewonnen in categorie 2 (15 t/m 19 jaar). Hij won onder meer een optreden in de kamermuziekserie van het Noord Nederlands Orkest en een lunchconcert in De Harmonie in Leeuwarden in seizoen 2013-2014.

Florian studeert bij Marcel Baudet aan de Sweelinck Academie, de nationale opleiding voor jong toptalent van het Conservatorium van Amsterdam.