Martijn van Iterson wint Laren Jazz Award

Gitarist Martijn van Iterson heeft de Laren Jazz Award 2012 gewonnen. Martijn van Iterson geldt als een van de beste jazzgitaristen van Nederland en is docent aan de jazzafdeling van het Conservatorium van Amsterdam. Zijn muziek valt het beste te omschrijven als ‘eigentijdse jazz met een hart voor traditie’. In 2004 won hij al de Bird Award op het North Sea Jazz Festival. Op 1 september a.s. krijgt hij op Laren Jazz de prijs uitgereikt.

Op 1 september a.s. krijgt hij op Laren Jazz de prijs uitgereikt.

Meer informatie: www.larenjazz.nl; www.martijnvaniterson.com