Drie nieuwe student exchange-partners voor Conservatorium van Amsterdam

De jazzafdeling van het Conservatorium van Amsterdam heeft drie nieuwe student exchange-overeenkomsten afgesloten met muziekvakopleidingen in de Verenigde Staten. De nieuwe exchange-partners zijn: New England Conservatory, Boston; Frost School of Music, University of Miami en University of North Texas, de oudste en grootste jazzopleiding in de VS.

Ook gaat de jazzafdeling nauw samenwerken met het Berklee College of Music in Boston. Het CvA had al samenwerkingsovereenkomsten met Manhattan School of Music New York, Temple University Philadelphia, State University of New York at Purchase en Loyola University New Orleans.