Uitslag voorronde GCC 2012 en auditie orkestproject

Peter Vigh en Tobias Borsboom

In de eerste voorronde voor het Grachtenfestival Conservatorium Concours 2012 zijn het duo Peter Vigh, saxofoon en In de eerste voorronde voor het Grachtenfestival Conservatorium Concours 2012 zijn het duo Peter Vigh (saxofoon) en Tobias Borsboom (piano) en het duo Lidy Blijdorp (cello) en Natasja Douma (piano) geselecteerd. Zij gaan door naar de volgende ronde van het GCC 2012 op 22 januari in het Conservatorium van Amsterdam.

Bij de audities voor het orkestproject in april is celliste Keti Roinishvili uitgekozen. Zij treedt in april op als soliste in Dvoráks celloconcert met het Symfonieorkest van het Conservatorium van Amsterdam.

In de eerste voorronde voor het Grachtenfestival Conservatorium Concours 2012 zijn het duo Peter Vigh (saxofoon) en Tobias Borsboom (piano) en het duo Lidy Blijdorp (cello) en Natasja Douma (piano) geselecteerd. Zij gaan door naar de volgende ronde van het GCC 2012 op 22 januari in het Conservatorium van Amsterdam.