Opera Gala

Het is eindelijk zo ver: voor de eerste keer kunt u in het Conservatorium van Amsterdam een echt Opera Gala meemaken, een prikkelende voorstelling waar u de parels van het Italiaanse opera-repertoire zult horen. Op het programma staan de ouvertures van Rossini's Willem Tell, Verdi's La Forza del Destino en La Traviata, daarnaast aria's, duetten en ensembles van Verdi, Bellini, Donizetti en vele andere componisten uit de gouden eeuw van de Italiaanse opera. Een evenement om naar te luisteren, maar zeker ook om naar te kijken!

Onder leiding van Konradin Herzog musiceren geselecteerde zangstudenten van het Conservatorium van Amsterdam en een orkest dat speciaal voor deze gelegenheid is samengesteld, voornamelijk uit studenten van het Conservatorium van Amsterdam en andere Nederlandse conservatoria.
De solisten zijn: Elsa BenoƮt, Martha Bosch, Pierre Boudeville, Franziska Brandenberger, Judith Fa, Gevorg Hakobian, Yvonne Kok, Kirila Kraal, Louise Kwong, Caroline Mahot, Ella Rombouts, Elnara Shafigullina, Gulnara Shafigullina, Rick Zwart

vr 4 februari 20.15 uur
zo 6 februari 14.30 uur

Bernard Haitinkzaal, Oosterdokskade 151, Amsterdam

Toegang gratis, een eigen bijdrage wordt zeer op prijs gesteld.
Reserveren is niet mogelijk, wegens de verwachte drukte verzoeken we u vriendelijk op tijd aanwezig te zijn.