Pianodocentencontactdag

De Sweelinck Academie organiseert op zondag 7 november a.s. een Pianodocenten-contactdag met pianodocenten van het Conservatorium van Amsterdam in de Bernard Haitinkzaal van het Conservatorium van Amsterdam.

Doel van de dag is ideeën uitwisselen over de pianolespraktijk met alle pianodocenten die kennis met elkaar willen delen. Op het programma staan korte lessen door conservatoriumdocenten en workshops, waaronder harmonie aan de piano met Martijn Hooning, jazz-les door Folkert Oosterbeek en kamermuziek door Marcel Baudet. Zie de bijlage voor het volledige programma.

Voor de workshop van Mila Baslawskaya over basistechniek en de workshop Improvisatie van Galina Vracheva kunt u een van uw eigen leerlingen aanmelden.
Op zaterdag 30 oktober wordt er een auditieronde gehouden in het Conservatorium van Amsterdam voor kinderen die graag willen meedoen.

De dag wordt afgesloten met een concert van pianoleerlingen van de Sweelinck Academie.

Wanneer u deze dag wilt bijwonen en / of een van uw leerlingen wilt opgeven, dan is een mailtje met vermelding van uw e-mailadres naar Marjes Benoist (marjes.benoist@ahk.nl) voldoende. Toegang is gratis; de ontvangstbevestiging van uw e-mailbericht is uw toegangsbewijs.

Pianodocentencontactdag Sweelinck Academie
Bernard Haitinkzaal, Conservatorium van Amsterdam
Zondag 7 november 2010

10.00 uur Inloop met koffie in de kantine