Aandacht voor Keep an Eye Jazz Award in Vrw. zkt. Knst.

In de uitzending van Vrw. zkt. Knst. van maandag 12 april wordt aandacht besteed aan de Amsterdamse voorronde van de European Keep an Eye Jazz Award, afgelopen donderdag in het Conservatorium van Amsterdam. Het programma is vanaf 22.00 uur online te zien op cultura.nl, en wordt woensdag om 15.25 uur herhaald op Nederland 2.

Zes jazzbands van het Conservatorium van Amsterdam streden op donderdag 8 april in de Amsterdamse voorronde van de European Keep an Eye Jazz Award om een plaats in de finale. De winnende band Deko Motion neemt het aanstaande zaterdag op tegen de beste Europese jazzensembles, afkomstig uit Londen, Trondheim, Parijs, Kopenhagen en Berlijn.

De finale van de European Keep an Eye Jazz Award is zaterdag 17 april gratis voor publiek bij te wonen in het Conservatorium van Amsterdam, Oosterdokskade 151. In verband met het beperkte aantal plaatsen is aanmelden verplicht.
Klik hier voor meer informatie en het aanmeldformulier

Uitzending Vrw. zkt. Knst.
maandag 12 april 2010, vanaf 22.00 uur op www.cultura.nl
woensdag 14 april 2010, vanaf 15.25 uur op Nederland 2