Fasten your seatbelts!

Een feestelijk programma waarbij het publiek wordt meegenomen op een vlucht naar onbekende muzikale en theatrale bestemmingen, door het gehele conservatoriumgebouw! De 'Wilde Bloesem'-groep, onder leiding van Artist in Residence (AIR) Bart Schneemann, gaat op avontuur buiten de gebaande paden van zowel uitvoerenden als publiek en presenteert een rondreis door de muzikale en culturele diversiteit die het Conservatorium van Amsterdam rijk is.

zondag 7 maart 2010, 14.30 uur, Conservatorium van Amsterdam

Wilde Bloesem-project met Artist in Residence Bart Schneemann
Wilde Bloesem is een improvisatieproject waarin Bart Schneemann (Nederlands Blazers Ensemble) met studenten van diverse hoofdvakken en van zowel de afdeling jazz als klassiek toewerkt naar een gezamenlijke uitvoering gebaseerd op de ideeƫn die samen ontwikkeld worden in de voorafgaande maanden.

AIR is een programma van het lectoraat Kunstpraktijk en artistieke ontwikkeling in samenwerking met de instituten van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten.

zo 7 maart
14.30 uur Bernard Haitinkzaal/Theaterzaal
toegang gratis, reserveren verplicht, ga naar: http://www.conservatoriumvanamsterdam.nl/nl/nieuws-agenda-en-muziek/125-jaar/fasten-your-seatbelts/ om te reserveren.