Pop - Theatre concert Lucas Hamming

Het Zonnehuis
Zonneplein 30
Amsterdam

Singer songwriter Lucas Hamming wil het even anders aanpakken. Even geen rockmuziek, festivals, jankende gitaren en tussen zijn lange haar door speeksel-spetterend schreeuwen in een roestende microfoon. Alleen met een gitaar, zonder band, in een theaterzaal, dat is genoeg. Dan is er even écht tijd en ruimte om iets te vertellen. Om zich tot zijn publiek te richten en het woord te nemen. Dan hebben de mensen in de zaal even écht de gelegenheid om te luisteren. Om de woorden van Lucas langzaam op te nemen, te overdenken, in te laten werken.

Te vaak nemen mensen maar gewoon de aandacht. Schreeuwen ze het hardst, willen dat iedereen
ze hoort en hebben ze vervolgens niets te melden. Dat moet anders. Integer. Gemeend. Met een boodschap. Enzo.

Alleen is er nog één dingetje…, heeft Lucas wel iets te vertellen?

Tickets en info.